Odpowiedzi i sprostowania

Artykuły

  • Oświadczenie Rzecznika

    2015-10-26

    Gazeta Fakt w numerze z dnia 18 i 19 października 2005 r. opublikowała materiały prasowe dotyczące niezastosowania przez Sąd Rejonowy w Poznaniu tymczasowego aresztowania wobec osoby nazywanej przez Redakcję „pedofilem".

    Czytajwięcejo: